Spotkanie AoC #17/18 - Balans i naprawa bug'ów



  • Na ostatnich dwóch zebraniach nie działo się wiele (a przynajmniej wiele o czym można by mówić), ale kilka interesujących tematów się znalazło, a oto one:

    • padł pomysł zmiany ulta Seris, a mianowicie miałby on przyczepiać się do ścian lub być detonowany w powietrzu; Evil Mojo spodobał się pomysł z detonowaniem, ale wolą użyć go dla którejś z przyszłych postaci

    • wiadomym jest, że dla Obrońców planowane są nerfy zadawanych obrażeń, ale padło stwierdzenie, że Makoa i Atlas są banowani z powodu zbyt dobrych umiejętności, przez co wyszedł pomysł osłabienia właśnie ich, a nie podstawowego ataku; EM wezmą to pod uwagę, gdy zobaczą jak sprawdzą się zaplanowane już nerfy

    • badane są problemy z DirectX 9 i DirectX 11 związane z liczbą FPS'ów

    • sprawdzane są błędy na Switch'u powiązane z używaniem ekranu dotykowego do czatu i problemem z FPS'ami na mapie Bazaar

    • planowane jest usunięcie pomocy przy celowaniu na konsolach

    • kilka zmian i ulepszeń (nie buff'ów) dla Raum'a, m. in. pasek pokazujący jak długo trwa umiejętność Juggernaut

    Widać, że ostatnimi czasy rozmowy toczą się głównie wokół poprawy balansu i optymalizacji gry, a nie dodawania jak największej ilości nowych rzeczy. Fakt ten cieczy, ale liczę, że na następnych spotkaniach będzie omawianych więcej ciekawszych dla graczy rzeczy 😉


Log in to reply