Spotkanie AoC #23 - Pauzowanie gier rankingowych



  • Tym razem mało dowiedzieliśmy się o przyszłych zmianach w balansie. Twórcy zainteresowani byli małą ilością zaprezentowanych propozycji. Przyznali się, że nie chcą zbytnio mieszać przy takich postaciach jak Evie, Drogoz i Mal Damba, ale będą nad nimi myśleli w najbliższej przyszłości. Na razie wiemy o prawdopodobieństwu dodania rzeczy takich jak:

    • Tiberius:
      - Przyczajony tigron - lepsza kontrola ruchu w powietrzu, by móc dokładniej lądować
      - Ciężkie ostrze - możliwość powrotu miecza podczas przeładowywania

    • Jenos - plany usunięcia karty legendarnej Ciało niebieskie (sojusznicy objęci działaniem Gwiezdnego znaku zadają o 15% większe obrażenia) i zastąpienia jej inną; na razie myślą nad dobrym zamiennikiem, więc zmiana ta nie jest pewna

    • czat głosowy - okazuje się, że istnieje błąd, przez który nasi sojusznicy, którzy nie są z nami w drużynie (party), mogą nas nie słyszeć, gdy używamy czatu głosowego; wychodzi więc na to, że ta funkcja może wcale nie być tak rzadko używana, tylko po prostu nie działa poprawnie :v

    • mecze rankingowe - jeśli członek twojej drużyny zostanie rozłączony z meczu, będzie można zapauzować mecz na max. 2 minuty, by w tym czasie mógł ponownie dołączyć do gry

    • pochwały - wielu graczy nie zauważa przycisku, który odpowiada za dawanie pochwał, więc twórcy chcą uczynić go bardziej widocznym

    • powiadomienia czatu - twórcy wcześniej nie chcieli dodawać tej opcji, by gracze się mniej frustrowali, ale teraz zmienili zdanie i planują wprowadzić powiadomienia na czacie, które będą mówiły o tym, że gracz z twojej drużyny opuścił mecz i gramy teraz z botem

    Podobno na Switchu gra często się crash'uje, więc gracze mówią, że wolą grać w 30 FPS'ach bez problemów niż w 60 FPS'ach, ale z crashami. Jest to dla Evil Mojo pewien problem, bo 60 FPS'ów to ich główny element reklamowy na tej konsoli. 😛


Log in to reply