Rozmowy o balansie z Adanasem
-
Nerf Obrońców, buff Pipa, zmiany u Moji, rework ulta Dredge'a - sprawdźcie jakie zmiany w balansie mogą nas czekać już niedługo! Co o nich sądzicie? Czego według Was brakuje na tej liście?
-
Torvald:
-
Talenty:
- Badania terenowe: 30% Bonusowych obrażeń > 15% Bonusowych obrażeń
-
-
Tyra
-
Talent:
- Drużyna łowiecka: 25% Bonusowych obrażeń > 15% Bonusowych obrażeń
-
Umiejętności:
- Znamię łowcy: czas trwania - 6s > czas trwania - 5s
-
Karty:
- Ulubiona zdobycz: Maksymalna długość 5s > Maksymalna długość 3s
-
-
Jenos:
-
Talent:
- Ciało niebieskie: Brak zmian z powodu obaw, że czempion wypadnie z mety
-
-
Dredge
-
Ult: Kraken
-
Obrażenia: 4000 > 1200
-
Natychmiastowe działanie
-
Zwiększenie odrzutu
-
-
-
Umiejętności:
- Obrażenia po przeładowaniu: 1000 > 850
-
Sha Lin
-
Umiejętności:
- Wycofanie: Czas odnowienia będzie skrócony żeby był "bardziej fair" - brak konkretów
-
-
Strix:
-
Karty:
-
Żerdź: Będzie zmieniana, może stracić odporność na obrażenia podczas celowania
-
Rewolwerowiec: Skala {20|20}%. > {10|10}%
-
-
-
Pip
-
Talent:
- Medyk Polowy: Zwiększenie leczenia z 600 > 750 na strzał
-
Karty:
- Szybkim krokiem: 50% szybkości ruchu > 30% szybkości ruchu. 1.5s czas trwania > 3s czas trwania.
-
-
Ying
-
Talent:
- Zamiana żyć: Niedokładności podczas leczenia będąc w powietrzu zostaną usunięte
-
Zawodowi gracze często mówili o tym, że obrońcy są zbyt silni, więc na pewno dostaną jakieś nerfy żeby to zmienić. Obrońcy, którzy zadają duże obrażenia, będą teraz zadawali ich mniej (Khan, Atlas, Makoa i Barik). Ruckus jest wyjątkiem bo jego celem jest to żeby mocno bił przeciwników.
Rozważane są też zmiany dla Niszczyciela i dla Tarcz, które są bezużyteczne w późnej fazie gry.
Skrzydłowi zawsze wydawali się najsłabszą klasą w grze. Deweloperzy przewidują, że nerfy dla tanków poprawią sytuację skrzydłowych bo obrońcy nie będą mogli już ich tak łatwo zabijać.
-
Androxus
-
Ult: Przeklęty oręż
-
Jeśli aktywujesz go i zginiesz to nie stracisz całego ulta.
-
Każdy niewykorzystany strzał przywróci Ci 15% ulta.
-
-
-
Koga
-
Podstawowe statystyki:
- Podstawowa szybkość ma zostać zwiększona
-
-
Skye
-
Talent:
- Dym i sztylet: Może zostać niedługo buffa lub zostać całkowicie zmieniona
-
-
Moji
-
Umiejętności:
- Lewy przycisk: Proponowana jest mechanika ładowania podstawowego ataku - przed strzałem mógłbyś załadować 600 obrażeń i dopiero wtedy wystrzelić. Podstawowe obrażenia zostałyby jednak obniżone.
-
Talent:
- Przekąski wielozadaniowe: Prawdopodobnie zostanie całkowicie zmieniony
-
-
Evie
- Bez zmian bo często jest wybierana w meczach esportowych i osiąga dobre wyniki
-
Zhin
- Deweloperzy uważają że po ostatnich nerfach jest w dobrym miejscu i nie potrzeba mu więcej zmian
-
Buck
- Deweloperzy nie chcą go zmieniać bo jest dobry na niskich poziomach w rękach dobrego gracza
-
Talus
- Solidny na PC, bardzo mocny na konsolach - bez zmian
-
Lex:
- Dobrze sobie radzi z nowym talentem - bez zmian na ten moment.
-
-
Dobra robota LUKASH
Najlepszą informacją jest zajęcie się problemem z tarczami. Ciesze się, że twórcy również widzą, jak robią się bezużyteczne