Rozmowy o balansie z Adanasem


  • Moderator

    Nerf Obrońców, buff Pipa, zmiany u Moji, rework ulta Dredge'a - sprawdźcie jakie zmiany w balansie mogą nas czekać już niedługo! Co o nich sądzicie? Czego według Was brakuje na tej liście?

    balans.jpg

    buff.png

    • Torvald:

      • Talenty:

        • Badania terenowe: 30% Bonusowych obrażeń > 15% Bonusowych obrażeń
    • Tyra

      • Talent:

        • Drużyna łowiecka: 25% Bonusowych obrażeń > 15% Bonusowych obrażeń
      • Umiejętności:

        • Znamię łowcy: czas trwania - 6s > czas trwania - 5s
      • Karty:

        • Ulubiona zdobycz: Maksymalna długość 5s > Maksymalna długość 3s
    • Jenos:

      • Talent:

        • Ciało niebieskie: Brak zmian z powodu obaw, że czempion wypadnie z mety

    NAPASTNICY.png

    • Dredge

      • Ult: Kraken

        • Obrażenia: 4000 > 1200

        • Natychmiastowe działanie

        • Zwiększenie odrzutu

    • Umiejętności:

      • Obrażenia po przeładowaniu: 1000 > 850
    • Sha Lin

      • Umiejętności:

        • Wycofanie: Czas odnowienia będzie skrócony żeby był "bardziej fair" - brak konkretów
    • Strix:

      • Karty:

        • Żerdź: Będzie zmieniana, może stracić odporność na obrażenia podczas celowania

        • Rewolwerowiec: Skala {20|20}%. > {10|10}%

    WSPARCIE.png

    • Pip

      • Talent:

        • Medyk Polowy: Zwiększenie leczenia z 600 > 750 na strzał
      • Karty:

        • Szybkim krokiem: 50% szybkości ruchu > 30% szybkości ruchu. 1.5s czas trwania > 3s czas trwania.
    • Ying

      • Talent:

        • Zamiana żyć: Niedokładności podczas leczenia będąc w powietrzu zostaną usunięte

    obrońcy.png

    Zawodowi gracze często mówili o tym, że obrońcy są zbyt silni, więc na pewno dostaną jakieś nerfy żeby to zmienić. Obrońcy, którzy zadają duże obrażenia, będą teraz zadawali ich mniej (Khan, Atlas, Makoa i Barik). Ruckus jest wyjątkiem bo jego celem jest to żeby mocno bił przeciwników.

    Rozważane są też zmiany dla Niszczyciela i dla Tarcz, które są bezużyteczne w późnej fazie gry.

    SKRZYDŁOWI.png

    Skrzydłowi zawsze wydawali się najsłabszą klasą w grze. Deweloperzy przewidują, że nerfy dla tanków poprawią sytuację skrzydłowych bo obrońcy nie będą mogli już ich tak łatwo zabijać.

    • Androxus

      • Ult: Przeklęty oręż

        • Jeśli aktywujesz go i zginiesz to nie stracisz całego ulta.

        • Każdy niewykorzystany strzał przywróci Ci 15% ulta.

    • Koga

      • Podstawowe statystyki:

        • Podstawowa szybkość ma zostać zwiększona
    • Skye

      • Talent:

        • Dym i sztylet: Może zostać niedługo buffa lub zostać całkowicie zmieniona
    • Moji

      • Umiejętności:

        • Lewy przycisk: Proponowana jest mechanika ładowania podstawowego ataku - przed strzałem mógłbyś załadować 600 obrażeń i dopiero wtedy wystrzelić. Podstawowe obrażenia zostałyby jednak obniżone.
      • Talent:

        • Przekąski wielozadaniowe: Prawdopodobnie zostanie całkowicie zmieniony
    • Evie

      • Bez zmian bo często jest wybierana w meczach esportowych i osiąga dobre wyniki
    • Zhin

      • Deweloperzy uważają że po ostatnich nerfach jest w dobrym miejscu i nie potrzeba mu więcej zmian
    • Buck

      • Deweloperzy nie chcą go zmieniać bo jest dobry na niskich poziomach w rękach dobrego gracza
    • Talus

      • Solidny na PC, bardzo mocny na konsolach - bez zmian
    • Lex:

      • Dobrze sobie radzi z nowym talentem - bez zmian na ten moment.

    Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=DRTpCHZWjOQ



  • Dobra robota LUKASH 😉

    Najlepszą informacją jest zajęcie się problemem z tarczami. Ciesze się, że twórcy również widzą, jak robią się bezużyteczne 😉


Log in to reply