Spotkanie AoC #24 - Czy złoto w końcu będzie przydatne?



  • Zanim zaczniemy, warto znów przypomnieć, że twórcy skupiają się teraz na ulepszaniu gry i naprawianiu bugów, więc nie powinniśmy spodziewać się wielkich, trudnych do zaimplementowania nowości w najbliższym czasie. Tak więc, na pierwszym Discordowym (dobrze wiecie dlaczego) spotkaniu dowiedzieliśmy się, że:

    • Kinessa - planowane zmiany w karcie Mocny charakter (trafienie wroga w pełni naładowanym pociskiem przywraca ci 100 PZ)
    • Buck - nerf - planowane zmiany w karcie Łobuz (zdobywasz 12% kradzieży życia przeciwko celom spowolnionym przez Strzał siecią); nerf talentu Kulturysta (Regeneracja przywraca ci natychmiast 600 PZ, a twoje maks. zdrowie zwiększa się o 300 PZ na 5 s.)
    • Makoa - gracze mówią, że jest teraz mało efektywny, ale twórcy cieszą się, że bo byciu przez 3 lata jedną z najczęściej wybieranych i banowanych postaci w końcu dostał trochę spokoju; buff mógłby dużo namieszać, więc na razie wolą nic nie zmieniać
    • Raum - buff - talent Służalność (każdy Żniwiarz dusz przywraca 100 PZ sojusznikom w promieniu 40 jedn. od ciebie), przykładowe zmiany to zwiększone zasięgu leczenia, możliwość leczenia przez ściany i widoczny obszar, na którym można leczyć, tak jak jest to u Grovera)
    • Zhin - talent Dym (przywraca ci 15% maks. zdrowia na sekundę, jak długo używasz Kłębu dymu), twórcy myślą nad zmianami, ale nie chcą go z powrotem za bardzo buffować
    • miejsce dla snajperów na mapie Frog Isle - powiększone zostaną ściany
    • więcej informacji w zakładce profilu w lobby pomeczowym np. ilość otrzymywanego leczenia - twórcy chcieliby to dodać, ale zajmie to dużo pracy i ma mniejszy priorytet, więc nic nie obiecują
    • lepsze nagrody za zdobywanie poziomu konta
    • złoto - pojawił się pomysł na stworzenie boosterów dla doświadczenia konta i bohaterów, które można będzie kupić za złoto; twórcom bardzo się to spodobało i będą pracować na czymś podobnym

    Jedną z rzeczy, które Evil Mojo chciałoby dodać, a nie może, jest zapis powtórek z meczu. Obciążyłoby to bardzo serwery, więc nic takiego się w grze nie znajdzie. Wiele rzeczy do gry nie trafi, gdyż jest na to za późno. Na początkowym etapie tworzenia Paladins nie byłoby z tym problemu, ale teraz trzeba by było wszystko tworzyć od nowa. Nie pomaga fakt, że programiści, którzy tworzyli grę na samym początku, już nad nią nie pracują, więc powiedzmy, że aktualni programiści muszą bawić się w cudzej piaskownicy. :v


Log in to reply