Spotkanie AoC #25 - Co słychać w balansie postaci?



  • Otóż dużo, bo, w porównaniu do poprzedniego spotkania, tym razem twórcom spodobała się większa ilość proponowanych zmian, a samych pomysł na nie też znalazło się więcej. A oto i one:

    • Khan - nerf - talent Uścisk wiru (cele trafione przez Uchwyt dowódcy zostają ogłuszone na dodatkowe 2 s.) będzie miał skrócony czas dodatkowego ogłuszenia o 1 sekundę
    • Bomb King - nerf - karty Dekret króla (użycie Detonacji skraca na 3 s czas przeładowania o 5%) i Królewski dwór (przywraca 15 PZ za każdy wybuch Lepkiej bomby) zostaną znerfione
    • Seris - talent Śmiertelny dotyk (zwiększa zasięg Przywrócenia duszy o 300%, a jego trwanie o 1 s.) zamiast wydłużać czas trwania Przywrócenia duszy, będzie zwiększa ilość przywracanego zdrowia
    • Talus - pojawił się pomysł, by jego główna broń zadawała więcej obrażeń na sekundę, a w zamian znerfić Przeciążenie, lecz przez to Talus mógłby być zbyt dobry na konsolach, a już jest tam z nim problem
    • Zhin - zmniejszenie hitboxa jego ulta, by nie mógł już używać go przez ściany i okna
    • Lex - możliwość używania Ślizgu bojowego w powietrzu jest coraz bliżej; Zemsta będzie zaznaczała najbliższego przeciwnika, a nie losowego jak dotychczas
    • Grohk - gracze narzekają, że mało leczy; twórcy zdradzili tylko, że szykują się dla niego zmiany
    • Torvald - twórcy uważają go za postać, której najbardziej przydałby się rework
    • zmniejszenie wstrząsów ekranu podczas strzałów grając Lexem i Talusem
    • nowe nagrody za poziom postaci - pojawiły się 2 pomysły: avatar postaci za 40 lvl i zabawny tytuł (np. Imani One Trick) za 100 lvl; realizacja pierwszego pomysłu zależy od tego, ile pracy on wyniesie, co Evil Mojo zamierza sprawdzić i powiadomić o tym później, a drugi pomysł wydaje się prosty i prawdopodobnie zostanie wprowadzony
    • nagrody za posiadanie konta w grze od dłuższego czasu, np. tytuł za granie od roku

    Dzisiaj nie ma dla was żadnej ciekawostki związanej z tworzeniem Paladins. Mogę co najwyżej powiedzieć, że czas pomiędzy ostatnimi dwoma spotkaniami był krótszy o tydzień, więc dlatego tak szybko poznaliśmy kolejne planowane korekty w balansie. Dodatkowo nasz dostawca informacji, czyli Jay Flare, spóźnił się z wypuszczenie filmiku na ten temat i dlatego dostaliśmy tyle nowym informacji w przeciągu kilku dni. 🙂


Log in to reply