Spotkanie AoC #26 - Festiwal buff'ów



  • Tym razem nie dowiedzieliśmy się o żadnych nowościach niezwiązanych z balansem, ale to nie znaczy, że nic ciekawego się nie znalazło. W dużej mierze mowa była o potencjalnych buffach, których nie zaznaliśmy na poprzednim spotkaniu, więc jest to całkiem miła odmiana. Oto one:

    • Corvus - buff - planowane jest wzmocnienie jego ulta; prawdopodobna zmiana to utrzymanie spowolnienia na wrogu, nawet gdy ucieknie z pola rażenia umiejętności
    • Makoa - buff - Evil Mojo sprawdza dla niego różne zmiany, np. mniejsza redukcja obrażeń zadanych z dużej odległości i albo zmniejszenie czasu odnowy Drenującej kotwicy, albo buff dla karty Silne ramię (skraca czas odnowienia Drenującej kotwicy o 0.5 s.)
    • Atlas - buff - twórcy wolą być ostrożni, jeśli chodzi o buffowanie jego broni, bo chcą by gracze skupiali się na jego umiejętnościach, a nie na zadawaniu dużych obrażeń, lecz myślą nad zmniejszeniem rozrzutu jego działka
    • Sha Lin - buff - czas odnowy karty Lśnienie (spadek zdrowia do poziomu 15% lub niżej resetuje czas odnowienia Wycofania) zmniejszony z 30 s. do 15 s.
    • Lian - z powodu błędu na talencie Eminencja (zwiększa obrażenia od Obecności do nawet 50% w zależności od dystansu, z którego trafia, i skraca jej czas odnowienia o 4 s.) planowana jest zmiana jego działania; zamiast zwiększać dodatkowe obrażenia zważając na odległość celu, będzie miał stały bonus rzędu 200-300 do zadawanych obrażeń
    • Grover - nerf - talent Głębokie korzenie (Okaleczający rzut zakorzenia trafionych wrogów i przeskakuje na pobliskich wrogów maks. 5 razy) będzie przeskakiwał na maks. 2 przeciwników
    • mogą się szykować zmiany dla Wydarcia życia z powodu Corvusa i jego karty związanej z kradzieżą życia, gdyż umiejętności tego przedmiotu i karty mogą być w połączeniu zbyt mocne; ogólnie badają jak działa stackowanie kradzieży życia

    Jednym z prawdopodobnie bardziej znanych bugów w grze jest złe wyświetlanie kill streak'a. Gdy przekroczy on próg 20 zabójstw, wyświetla się źle u góry ekranu ucinając część cyfry i zostawia samą część dziesiętną. Twórcy błąd ten znają, na razie nie wiedzą, co go powoduje i jak go naprawić, a wspominam o tym dlatego, że była o nim mowa na spotkaniu i zazwyczaj jak to bywa ze zgłoszeniem błędu, dostajemy tylko informację, że dany problem znają. :v


Log in to reply