Poznajmy się!

• Moderator

Cześć wszystkim!
    Jak na pewno zauważyliście, podobny wątek powstał na angielskiej wersji forum, więc czemu nie zrobić tego samego tutaj?
    Może właśnie dzięki temu znajdziecie nowych znajomych do gry 😄

A więc zacznę od siebie - Jestem Łukasz (znany bardziej pod pseudonimem Lukash). Jestem administratorem polskiej społeczności gry - Paladins Poland i partnerem Evil Mojo. Dodatkowo jestem grafikiem, więc jeśli znajdziecie w internetach fanowskie recolory skinów jak np. Fernando Milos to bardzo możliwe, że to właśnie ja je zrobiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz Wasza kolej. Pokażmy, że polska społeczność jest najlepsza! ^^

• This post is deleted!

• Elo wszystkim,

Niektórzy mnie znają i kochają lub nienawidzą xD
    Jestem Janek mam 20 lat i obecnie jestem członkiem ekipy Paladins Poland.
    Zajmuje się stream'ami Showcase oraz pilnuje porządku na Discordzie Paladins Poland.
    Od czasu do czasu streamuje na Twitchu,udzielam się na Twitterze oraz czasem porobię jakieś grafiki na Instagram oraz do własnego wykorzystania.Pomagam wielu osobom w rozwiązywaniu problemów z grą oraz innymi rzeczami

Zapraszam was na twittera,twitcha oraz mego instagrama gdzie jestem tam często.
    Twitch
    Instagram
    Twitter
    Steam

• Witam,

Me imię to Adam*, przychodzę z Discorda, z oficjalnego serwera Paladins Poland, jestem tam moderatorem. Mój nick zmienia się co chwila, wystarczy tylko to, że jako jedyny jestem pokolorowany na zielono. Mój nick w grze to IntoDark, (swoją drogą, zamierzam go zmienić)^^
    Bardzo chętnie pomagam innym w każdej sprawie.
    Zachęcam do odwiedzenia serwera na discordzie, dużo giveawayów, codzienne nowości ze świata gry, miła atmosfera, całodzienne rozmowy.

Do zobaczenia w grze!

• Jestem Domin,