Poznajmy się!

• Witam,

Me imię to Adam*, przychodzę z Discorda, z oficjalnego serwera Paladins Poland, jestem tam moderatorem. Mój nick zmienia się co chwila, wystarczy tylko to, że jako jedyny jestem pokolorowany na zielono. Mój nick w grze to IntoDark, (swoją drogą, zamierzam go zmienić)^^
    Bardzo chętnie pomagam innym w każdej sprawie.
    Zachęcam do odwiedzenia serwera na discordzie, dużo giveawayów, codzienne nowości ze świata gry, miła atmosfera, całodzienne rozmowy.

Do zobaczenia w grze!

• Jestem Domin,

Członek Ekipy Paladins Poland od przeszło roku. Większość osób powinno mnie kojarzyć z discorda na którym ciągle jestem z przerwami na spanie. Na nim robię za dobrego policjanta, ale jednak policjanta więc radze uważać. W Paladins mam przegrane ponad 1300 godzin, ale i tak uważam że nadal za mało wiem o tej grze. Moim mainem jest najlepszy tank w grze czyli Barik. Ze mną zawsze można popisać i pośmieszkować, więc bez obaw że będę komuś groził banami
    Co mogę jeszcze powiedzieć? Zapraszam do gry w Paladins i dołączenia do naszej społeczności bo personalnie uważam że polska część community jest jedną z lepszych jak nie najlepsza w grze 😁

• Cześć wszystkim jestem MoonShhine ale można mówić do mnie Zosia (ewentualnie Lusia, jeśli mam dobry dzień)
    Gram w Paladins od lutego 2018 roku aż do dziś. Mainuje takie postacie jak Seris, Lian, Kinessa i Cassie (choć Domin jest nią lepszy). Jestem dość aktywną osobą na discordzie Paladins Poland gdzie chętnie z każdym pogram, więc zachęcam do oznaczania mnie, gdy szukacie kogoś do gry.
    Widzimy się w grze!

• Witam,