Koncept Postaci - "Charis"



  •               **Charis**
                          *Przeklęty Przez Otchłań*
    
    • Lore
      Charis był zwykłym człowiekiem, pracował dla Paladynów i wykówał dla nich broń i pancerze. Lecz pewnego dnia Magistrat pochwycił kowala i wtrącili go do Lochów.

    Charis myślał że to już jego koniec, lecz wypuścili go po paru dniach i uzbrolili w pancerz, metalowe pazury i zbiornik magmy (Charis był zbyt wyczerpany by módz użyć tej broni).

    Czekali aż do północy, aż nastanie pełnia... I wtedy pojawiła się Wyrocznia Otchłani, podeszła do Charisa szepcząc jakieś słowa... I WTEDY nastąpiła przemiana... Światło księżyca oświetlało tylko Charisa, a ten zaczął się zmieniać. I po dłuższej chwili Charis z normalnego człowieka zmienił się w Wilkołaka... Bez dusznego potwora... Został... PRZEKLĘTY PRZEZ OTCHŁAŃ.

    • Umiejętności

    (Bazowe Statystyki: 2200 HP, Prędkość 370, Flanker)

    1. (LMB) Pazury:
      Zadaje obrażenia pazurami. 650 obrażeń co 1 s.

    2. (RMB) Magmowy cios:
      Ładuje pazury wrzącą magmą przez 0,55 s i wystrzeliwuje przebijający pocisk wrogów zadający 500 obrażeń.
      Czas odnowienia: 6 sekund.

    3. (F) Krwawe Łowy:
      Zaczynasz bieg na czterech łapach.Twoja prędkość ruchu zostaje zwiększona o 30%, dodatkowo oznaczasz losowego wroga, oznaczenie umożliwia widzenie danego celu przez ściany jak i odnosi on o 15% więcej obrażeń od pazurów. Czas trwania 8 sekund.
      Czas odnowienia: 12 sekund (czas odnowienia zaczyna się po zakończeniu zdolności).

    4.(Q) Zew:
    Zaczynasz wyć. Leczysz się o 1000 HP.
    Czas odnowienia: 12 sekund.

    5.(E = Ult) Wykończenie:
    Wykonujesz doskok i zadajesz wszystkim napotkanym wrogom 1050 obrażeń. Zabicie wroga za pomocą wykończenia pozwala użyć ulta jeszcze raz.

    • Talenty

    1.Instynkt:
    Pod czas krwawych łowów widzisz wszystkich wrogów i dodatkowo wszyscy wrogowie dostają o 15% więcej obrażeń od pazurów.

    2.Ostra Jadka:
    Skraca czas odnowienia magmowego ciosu z 6 sekund do 3 sekund, ale za to zadaje mniejsze obrażenia z 500 do 375.

    3.Zew Natury:
    Umiejętność "Zew" dodatkowo przestrasza okolicznych wrogów na 1,5 sekundy.

    • Informacje
    1. Nie zrobiłem koncept artów na aktualną chwilę, ale jak zrobię to zaktualizuję post ;3
    2. Myślę że będę wstawiał jakiś koncept co 2 tygodnie ;3

    Mam nadzieję że spodobał wam się mój koncept ^^
    Zapraszam do komentowania 😊


  • Moderator

    W sumie postać wygląda całkiem ciekawie, ale zastanawia mnie czy ult nie byłby zbyt mocny. W końcu 1050 obrażeń to całkiem sporo, więc w sumie łatwo byłoby tym ultem za każdym razem wybijać całe drużyny.
    Poza tym na początku trochę mi przypominał Kogę, ale z dużo ciekawszym lore xD



  • @Lukash369
    O to chodzi : D
    Podam przykładową sytuację:
    Używając ult wbijasz się w 3 przeciwników zabijając jednego i dzięki temu że zabiłeś 1 wroga możesz użyć ulta jeszcze raz i uciec ;D
    Postacie które mają dobre movement ability unikną go łatwo, już gorzej dla takiego Torvolda xD


Log in to reply