Navigation

    • Login / Register
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    1. Home
    2. przemdyl
    • Profile
    • Following
    • Followers
    • Topics
    • Posts
    • Best
    • Groups

    przemdyl

    @przemdyl

    Redaktor w Paladins Poland

    21
    Reputation
    14
    Posts
    56
    Profile views
    1
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online
    Website facebook.com/PaladinsPoland/ Location Polska Age 17

    przemdyl Follow
    PC

    Posts made by przemdyl

    • Spotkanie AoC #30 - Punkty Obserwatora za oglądanie na Twitchu!

      Nadszedł czas zobaczyć, jak sprawdziły się zmiany z najnowszej aktualizacji. Vora pojawiła się na głównych serwerach w poprawionej wersji, ale nadal są na nią skargi. Zmiany dla obrońców mogły nie wystarczyć i jest szansa na kolejne. Czego możemy się spodziewać po pierwszym updatecie w przyszłym roku?

      • Grohk - talent Królestwo duchów (trafienie sojuszników Kosturem błyskawic przywraca im 700 PZ co 1 s) - zaproponowano zmianę, by leczył sojuszników przy użyciu nie Kostura Błyskawic, a Porażenia; pomysł ten spodobał się twórcom, ale zostawią go na później, czyli nie dodadzą go do gry za szybko
      • Vora - trwają pracę nad uczynieniem jej ulta przyjaźniejszym w użyciu
      • Grover - wskaźnik zasięgu leczenia (do sprawdzenia, czy nie wprowadzi to zbyt dużego zamieszania na ekranie)
      • Fernando - wskaźnik zasięgu ulta, który widzą wszyscy gracze (do sprawdzenia, czy nie wprowadzi to zbyt dużego zamieszania na ekranie)
      • Barik - w zależności od tego, jak poradzą sobie tanki po ich ostatnim balansie, możliwe jest zwiększenie jego zdrowia z 3400 do 3800
      • jest szansa, że zostanie kiedyś dodana możliwość ukrycia poziomu postaci
      • punkty za oglądanie streamów na Mixerze zostaną na nowo dodane w pierwszej aktualizacji w 2021 i, co najważniejsze, będzie można zbierać też punkty, poprzez oglądanie na Twitchu
      • możliwe, że dodane zostaną karty śmierci do każdej postaci za zdobycie określonego poziomu

      Dodatkowo możemy spodziewać się niedługo zmian u tych postaci:

      • Makoa,
      • Androxus,
      • Sha Lin,
      • Imani,
      • Barik,
      • Zhin.
      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #29 - Nowe eventy w grze?

      Skiny nie wystarczają i gracze chcą więcej nowych rzeczy takich jak nowe tryby gry i mapy. Jak już kilka razy było wspominane, duże eventy nie powrócą w najbliższym czasie, ale twórcy pracują nad tym, by w grze pojawiły się ciekawe dla graczy wydarzenia. Na razie nie mogą powiedzieć nic więcej, ale wspomnieli coś o tak zwanym "limited time event system". Prawdopodobnie więcej dowiemy się dopiero w okolicach 2021 roku. A poza tym dowiedzieliśmy się:

      • Makoa - buff - zwiększone obrażenia przy trafieniu Obrotem skorupy; twórcy nie chcą mocno buffować Makoy, by nie wrócił znowu do mety
      • Lex - nie będzie można używać Zemsty dwa razy z rzędu na tej samej osobie; (w końcu) będzie można używać Ślizgu bojowego w powietrzu
      • Corvus - planowane są zmiany w karcie Wielki plan (daje oznakowanemu sojusznikowi 5% kradzieży życia, a Corvus otrzymuje 100% leczenia zapewnianego dzięki kradzieży życia, którą zyskuje oznakowany cel); od przyszłej aktualizacji będziemy widzieć, jeśli jesteśmy oznaczeni Znakiem przeznaczenia
      • Grover - jeśli okaże się to łatwe do zaimplementowania, to skalowanie obrażeń będzie również działać na stawiane tarcze i inne stawiane przedmioty
      • Tiberius - zwiększona precyzja skoku Przyczajonego tigrona
      • Pip - buff - nie wiadomo co dokładnie, ale zmiany pojawią się w przyszłej aktualizacji
      • Viktor - zmiany w przyszłej aktualizacji, ale również nie wiadomo jakie
      • twórcy pracują nad opcją cofania kupionych przedmiotów w sklepie; na razie ma to wyglądać tak, że można zwrócić przedmiot, dopóki nie wyłączyło się okienka ze sklepem
      • nagroda dla graczy, którzy zdobyli 999 poziom, w postaci tytułu

      Oprócz tego na spotkaniu pojawił się pomysł, by umożliwić graczom korzystanie ze sklepu poza spawnem w każdym trybie, a nie tylko w drużynowym deathmatch'u, ale nie spodobało się to twórcom, bo mogłoby to mocno wpłynąć na styl grania.

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #28 - Ostatnie zmiany przed wprowadzeniem aktualizacji Promieniste Gwiazdy

      Na ostatnim spotkaniu głównymi tematami były poprawy zmian balansu wprowadzonych na serwery PTS. Dowiedzieliśmy się też kilku rzeczy co do przyszłej, niezapowiedzianej jeszcze aktualizacji. Oto one:

      • Vivian - nerf - karty Kozioł ofiarny (gdy Deflektor jest aktywny, przejmuje 10% obrażeń otrzymywanych przez użytkownika) i\lub Krok do przodu (zwiększa twoją szybkość ruchu o 6%)
      • Seris - buff - talent Śmiertelny dotyk (zwiększa zasięg Przywrócenia duszy o 300% oraz tempo, w jakim leczy o 10%) - bonus zwiększony z 10% do 17%
      • Moji - zaproponowane zostały zmiany takie jak, nerf dla obrażeń od Magicznego znaku sięgających 1000 lub wydłużenie nakładania jego maksymalnej kumulacji, ale nie dowiedzieliśmy się, co twórcy na to odpowiedzieli
      • Khan - podczas PTS okazało się, że nerf (2 s -> 1.2 s) dla talentu Uścisk wiru (cele trafione przez Uchwyt dowódcy zostają ogłuszone na dodatkowe 2 s) jest zbyt mocny, więc zostanie on zmniejszony
      • Strix - twórcy nie zdążyli nic dla niego przygotować na przyszłą aktualizację, ale pomyślą nad jego nerfem przy następnej
      • Kinessa - karta Mocny charakter (trafienie wroga w pełni naładowanym Trybem snajperskim przywraca ci 100 PZ) - zamiana leczenia na procent do kradzieży życia - przy następnej aktualizacji
      • Fernando - Kula ognia będzie zaliczana przez przedmioty ze sklepu jako atak bronią i trafienie nią będzie naliczało redukcje leczenia od Kauteryzacji
      • Grohk - przyjemniejsze stawianie totemów w przyszłej aktualizacji
      • podczas PTS w ramach walki z sustain meta cena Kauteryzacji została zmniejszona do 250, ale jeszcze nie wiadomo, czy zostanie wprowadzone to na główne serwery

      Zaproponowane zostały również zmiany dla Ash, Bomb Kinga i Io, ale twórcy na razie wolą zbytnio nie mieszać przy tych postaciach. Wspomniane zostałem również coś nazwane Facebook Friday, nad czym Evil Mojo obiecało się zastanowić, więc niedługo piątki mogą okazać się ciekawsze dla społeczności Paladins.

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #27 - Koniec z Sustain Meta

      Na początku wyjaśnienie czym Sustain Meta jest. Między innymi chodzi o postacie, które dzięki umiejętnościom lub kartom są w stanie z łatwością wyleczyć siebie (self-sustain), jak i całą drużynę w krótkim czasie. A teraz skrót tego, o czym była mowa na zebraniu:

      • koniec z Sustain Meta - twórcy chcą sobie z tym poradzić poprzez nerfy dla self-sustain postaci (pewniakiem jest Talus), buff Kauteryzacji o 5 % lub zmniejszenie jej ceny
      • Atlas - buff - pociski podczas ulta będą wystrzeliwane szybciej, zmniejszenie spowolnienia postaci
      • Grohk - buff - ulepszenie Totemów leczniczych i wygodniejsze stawianie ich
      • Imani - buff - talent Piromania (udane trafienie dwoma Kulami płomieni spowoduje, że następna Kula płomieni rzucona po drugim trafieniu, wybuchnie, rażąc obszar o promieniu 30 jedn.) - Kule Płomieni będą wybuchać za każdym trafieniem
      • Torvald - buff - zmniejszenie redukcji obrażeń względem odległości celu
      • Bomb King - możliwy nerf
      • Mistrzowska Jazda (Master Riding) - zwiększenie ceny do 250 kredytów
      • przycisk do cofania zakupu przedmiotu, który będzie działał, dopóki nie wyjdzie się ze spawna
      • Skórka Evie - Sklep ze Słodyczami, będzie możliwa do zdobycia w przyszłości w inny sposób (nie jest limitowana). Skórka Grohka pozostaje limitowana i to się nie zmieni.

      A teraz trochę o rzeczach, które do gry nie wejdą, ale warto o nich wspomnieć:

      • Androxus - był temat o jego znerfieniu, ale twórcy cieszą się na razie z tego, w jakim miejscu się znajduje
      • pokazywanie pingu innych graczy - nie będzie, bo prowadzi to do toksycznych sytuacji w grze (tak samo jak z opcją poddania się na rankedach)
      • odsprzedaż przedmiotów - prowadziłoby to do sytuacji, gdy odsprzedajemy przedmioty, które były przydatne tylko na początku meczu

      Na koniec wspomnę, że na spotkaniu było kilka tematów, o których nie wolno było wypowiadać się publicznie, więc prawdopodobnie szykuje się coś ciekawego. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pozdrawiam również kolegów z Hiszpanii, którzy "pożyczają" sobie moje streszczenia. 😉 Jestem ciekaw, ile bzdur z tego wychodzi po wstawieniu do tłumacza, bo sami z polskiego tego raczej nie tłumaczycie. xD

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #26 - Festiwal buff'ów

      Tym razem nie dowiedzieliśmy się o żadnych nowościach niezwiązanych z balansem, ale to nie znaczy, że nic ciekawego się nie znalazło. W dużej mierze mowa była o potencjalnych buffach, których nie zaznaliśmy na poprzednim spotkaniu, więc jest to całkiem miła odmiana. Oto one:

      • Corvus - buff - planowane jest wzmocnienie jego ulta; prawdopodobna zmiana to utrzymanie spowolnienia na wrogu, nawet gdy ucieknie z pola rażenia umiejętności
      • Makoa - buff - Evil Mojo sprawdza dla niego różne zmiany, np. mniejsza redukcja obrażeń zadanych z dużej odległości i albo zmniejszenie czasu odnowy Drenującej kotwicy, albo buff dla karty Silne ramię (skraca czas odnowienia Drenującej kotwicy o 0.5 s.)
      • Atlas - buff - twórcy wolą być ostrożni, jeśli chodzi o buffowanie jego broni, bo chcą by gracze skupiali się na jego umiejętnościach, a nie na zadawaniu dużych obrażeń, lecz myślą nad zmniejszeniem rozrzutu jego działka
      • Sha Lin - buff - czas odnowy karty Lśnienie (spadek zdrowia do poziomu 15% lub niżej resetuje czas odnowienia Wycofania) zmniejszony z 30 s. do 15 s.
      • Lian - z powodu błędu na talencie Eminencja (zwiększa obrażenia od Obecności do nawet 50% w zależności od dystansu, z którego trafia, i skraca jej czas odnowienia o 4 s.) planowana jest zmiana jego działania; zamiast zwiększać dodatkowe obrażenia zważając na odległość celu, będzie miał stały bonus rzędu 200-300 do zadawanych obrażeń
      • Grover - nerf - talent Głębokie korzenie (Okaleczający rzut zakorzenia trafionych wrogów i przeskakuje na pobliskich wrogów maks. 5 razy) będzie przeskakiwał na maks. 2 przeciwników
      • mogą się szykować zmiany dla Wydarcia życia z powodu Corvusa i jego karty związanej z kradzieżą życia, gdyż umiejętności tego przedmiotu i karty mogą być w połączeniu zbyt mocne; ogólnie badają jak działa stackowanie kradzieży życia

      Jednym z prawdopodobnie bardziej znanych bugów w grze jest złe wyświetlanie kill streak'a. Gdy przekroczy on próg 20 zabójstw, wyświetla się źle u góry ekranu ucinając część cyfry i zostawia samą część dziesiętną. Twórcy błąd ten znają, na razie nie wiedzą, co go powoduje i jak go naprawić, a wspominam o tym dlatego, że była o nim mowa na spotkaniu i zazwyczaj jak to bywa ze zgłoszeniem błędu, dostajemy tylko informację, że dany problem znają. :v

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #25 - Co słychać w balansie postaci?

      Otóż dużo, bo, w porównaniu do poprzedniego spotkania, tym razem twórcom spodobała się większa ilość proponowanych zmian, a samych pomysł na nie też znalazło się więcej. A oto i one:

      • Khan - nerf - talent Uścisk wiru (cele trafione przez Uchwyt dowódcy zostają ogłuszone na dodatkowe 2 s.) będzie miał skrócony czas dodatkowego ogłuszenia o 1 sekundę
      • Bomb King - nerf - karty Dekret króla (użycie Detonacji skraca na 3 s czas przeładowania o 5%) i Królewski dwór (przywraca 15 PZ za każdy wybuch Lepkiej bomby) zostaną znerfione
      • Seris - talent Śmiertelny dotyk (zwiększa zasięg Przywrócenia duszy o 300%, a jego trwanie o 1 s.) zamiast wydłużać czas trwania Przywrócenia duszy, będzie zwiększa ilość przywracanego zdrowia
      • Talus - pojawił się pomysł, by jego główna broń zadawała więcej obrażeń na sekundę, a w zamian znerfić Przeciążenie, lecz przez to Talus mógłby być zbyt dobry na konsolach, a już jest tam z nim problem
      • Zhin - zmniejszenie hitboxa jego ulta, by nie mógł już używać go przez ściany i okna
      • Lex - możliwość używania Ślizgu bojowego w powietrzu jest coraz bliżej; Zemsta będzie zaznaczała najbliższego przeciwnika, a nie losowego jak dotychczas
      • Grohk - gracze narzekają, że mało leczy; twórcy zdradzili tylko, że szykują się dla niego zmiany
      • Torvald - twórcy uważają go za postać, której najbardziej przydałby się rework
      • zmniejszenie wstrząsów ekranu podczas strzałów grając Lexem i Talusem
      • nowe nagrody za poziom postaci - pojawiły się 2 pomysły: avatar postaci za 40 lvl i zabawny tytuł (np. Imani One Trick) za 100 lvl; realizacja pierwszego pomysłu zależy od tego, ile pracy on wyniesie, co Evil Mojo zamierza sprawdzić i powiadomić o tym później, a drugi pomysł wydaje się prosty i prawdopodobnie zostanie wprowadzony
      • nagrody za posiadanie konta w grze od dłuższego czasu, np. tytuł za granie od roku

      Dzisiaj nie ma dla was żadnej ciekawostki związanej z tworzeniem Paladins. Mogę co najwyżej powiedzieć, że czas pomiędzy ostatnimi dwoma spotkaniami był krótszy o tydzień, więc dlatego tak szybko poznaliśmy kolejne planowane korekty w balansie. Dodatkowo nasz dostawca informacji, czyli Jay Flare, spóźnił się z wypuszczenie filmiku na ten temat i dlatego dostaliśmy tyle nowym informacji w przeciągu kilku dni. 🙂

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #24 - Czy złoto w końcu będzie przydatne?

      Zanim zaczniemy, warto znów przypomnieć, że twórcy skupiają się teraz na ulepszaniu gry i naprawianiu bugów, więc nie powinniśmy spodziewać się wielkich, trudnych do zaimplementowania nowości w najbliższym czasie. Tak więc, na pierwszym Discordowym (dobrze wiecie dlaczego) spotkaniu dowiedzieliśmy się, że:

      • Kinessa - planowane zmiany w karcie Mocny charakter (trafienie wroga w pełni naładowanym pociskiem przywraca ci 100 PZ)
      • Buck - nerf - planowane zmiany w karcie Łobuz (zdobywasz 12% kradzieży życia przeciwko celom spowolnionym przez Strzał siecią); nerf talentu Kulturysta (Regeneracja przywraca ci natychmiast 600 PZ, a twoje maks. zdrowie zwiększa się o 300 PZ na 5 s.)
      • Makoa - gracze mówią, że jest teraz mało efektywny, ale twórcy cieszą się, że bo byciu przez 3 lata jedną z najczęściej wybieranych i banowanych postaci w końcu dostał trochę spokoju; buff mógłby dużo namieszać, więc na razie wolą nic nie zmieniać
      • Raum - buff - talent Służalność (każdy Żniwiarz dusz przywraca 100 PZ sojusznikom w promieniu 40 jedn. od ciebie), przykładowe zmiany to zwiększone zasięgu leczenia, możliwość leczenia przez ściany i widoczny obszar, na którym można leczyć, tak jak jest to u Grovera)
      • Zhin - talent Dym (przywraca ci 15% maks. zdrowia na sekundę, jak długo używasz Kłębu dymu), twórcy myślą nad zmianami, ale nie chcą go z powrotem za bardzo buffować
      • miejsce dla snajperów na mapie Frog Isle - powiększone zostaną ściany
      • więcej informacji w zakładce profilu w lobby pomeczowym np. ilość otrzymywanego leczenia - twórcy chcieliby to dodać, ale zajmie to dużo pracy i ma mniejszy priorytet, więc nic nie obiecują
      • lepsze nagrody za zdobywanie poziomu konta
      • złoto - pojawił się pomysł na stworzenie boosterów dla doświadczenia konta i bohaterów, które można będzie kupić za złoto; twórcom bardzo się to spodobało i będą pracować na czymś podobnym

      Jedną z rzeczy, które Evil Mojo chciałoby dodać, a nie może, jest zapis powtórek z meczu. Obciążyłoby to bardzo serwery, więc nic takiego się w grze nie znajdzie. Wiele rzeczy do gry nie trafi, gdyż jest na to za późno. Na początkowym etapie tworzenia Paladins nie byłoby z tym problemu, ale teraz trzeba by było wszystko tworzyć od nowa. Nie pomaga fakt, że programiści, którzy tworzyli grę na samym początku, już nad nią nie pracują, więc powiedzmy, że aktualni programiści muszą bawić się w cudzej piaskownicy. :v

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #23 - Pauzowanie gier rankingowych

      Tym razem mało dowiedzieliśmy się o przyszłych zmianach w balansie. Twórcy zainteresowani byli małą ilością zaprezentowanych propozycji. Przyznali się, że nie chcą zbytnio mieszać przy takich postaciach jak Evie, Drogoz i Mal Damba, ale będą nad nimi myśleli w najbliższej przyszłości. Na razie wiemy o prawdopodobieństwu dodania rzeczy takich jak:

      • Tiberius:
        - Przyczajony tigron - lepsza kontrola ruchu w powietrzu, by móc dokładniej lądować
        - Ciężkie ostrze - możliwość powrotu miecza podczas przeładowywania

      • Jenos - plany usunięcia karty legendarnej Ciało niebieskie (sojusznicy objęci działaniem Gwiezdnego znaku zadają o 15% większe obrażenia) i zastąpienia jej inną; na razie myślą nad dobrym zamiennikiem, więc zmiana ta nie jest pewna

      • czat głosowy - okazuje się, że istnieje błąd, przez który nasi sojusznicy, którzy nie są z nami w drużynie (party), mogą nas nie słyszeć, gdy używamy czatu głosowego; wychodzi więc na to, że ta funkcja może wcale nie być tak rzadko używana, tylko po prostu nie działa poprawnie :v

      • mecze rankingowe - jeśli członek twojej drużyny zostanie rozłączony z meczu, będzie można zapauzować mecz na max. 2 minuty, by w tym czasie mógł ponownie dołączyć do gry

      • pochwały - wielu graczy nie zauważa przycisku, który odpowiada za dawanie pochwał, więc twórcy chcą uczynić go bardziej widocznym

      • powiadomienia czatu - twórcy wcześniej nie chcieli dodawać tej opcji, by gracze się mniej frustrowali, ale teraz zmienili zdanie i planują wprowadzić powiadomienia na czacie, które będą mówiły o tym, że gracz z twojej drużyny opuścił mecz i gramy teraz z botem

      Podobno na Switchu gra często się crash'uje, więc gracze mówią, że wolą grać w 30 FPS'ach bez problemów niż w 60 FPS'ach, ale z crashami. Jest to dla Evil Mojo pewien problem, bo 60 FPS'ów to ich główny element reklamowy na tej konsoli. 😛

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #22 - Pierwsze spotkanie nowej ekipy

      Członkowie na ten rok zostali już wybrani, pierwsze spotkanie się odbyło, a my dowiedzieliśmy się o wielu planach związanych z balansem i innymi ciekawymi rzeczami.

      Na początku jednak chciałbym jeszcze w imieniu twórców poprosić was o to, byście zgłaszali graczy tylko w odpowiednich do tego sytuacjach. Takimi na pewno nie są momenty, gdy ktoś nie grał za dobrze albo wybrał inna postać, niż byście sobie tego życzyli.

      Wracając, oto omawiane tematy:

      • Pip - buff - usunięcie niedokładności przy celowaniu, gdy jest się w powietrzu

      • Furia - nerf - zmniejszenie długości trwania i szybkości ładowania się paska Gniewu

      • Jenos - nerf - osłabienie karty Lata świetlne (zwiększa zasięg Gwiezdnego znaku o 10%); ma to spowodować, by gracze nie stali tyle na tyłach grając tą postacią

      • Strix - nerf - są 3 różne opcje na znerfienie Strixa:
        - osłabienie karty Kryształ weny (zwiększa limit amunicji dla obu broni o 2 szt.),
        - zwiększenie czasu przeładowywania,
        - zmniejszenie szybkostrzelności (fire rate).

      • Lex - buff - umożliwienie użycia Ślizgu bojowego w powietrzu; do tego jednak przydałoby się zmienić animację tej umiejętności, a z tym jest już dużo roboty, więc twórcy nie są tej zmiany pewni; na 3. Sezon planowana była zmiana w Zemście, która miała polegać na tym, że zaznaczałaby ona najbliższego przeciwnika, zamiast losowego, ale na razie odsunęli to na bok; ogólnie myślą nad wieloma poprawkami w jego balansie

      • Fernando - buff - zwiększenie zadawanych obrażeń podczas Szarży

      • Io - postać ta na ogół sprawdza się dobrze, ale przyjemność z grania nią jest niska, bo leczenie nią zajmuje długo i nie ma się czasu na zadawanie obrażeń; planowane rozwiązania tego problemu to zwiększenie ilości przywracanego zdrowia kosztem długości jego trwania lub przywrócenie jej umiejętności defensywnych

      • Moji - postać ta okazuje się być za dobra na niższych rangach, a za słaba na wyższych, więc Evil Mojo będzie nad nią jeszcze myślało, a na razie planują zmniejszyć zamieszanie jakie panuje na ekranie, gdy się nią gra

      • system ról podobny do tego w Smite - w czasie wybierania czempionów, można by było zobaczyć jakimi typami postaci najbardziej lubią grać inni gracze w drużynie, co pomogłoby dopasować odpowiedni skład; jednakże są to plany na daleką przyszłość, bo na razie programiści z Evil Mojo wolą się skupić na naprawianiu bug'ów i ulepszaniu gry, niż na wprowadzaniu nowych funkcji

      • zachęta na granie Obrońcami w postaci większej ilości zdobywanego doświadczenia - tak samo jak w przypadku poprzedniego punktu, są to plany na dalszą przyszłość

      • plany ulepszenia systemu znajomych w grze

      • konsole - jak zapewne wiecie, strzelanki na konsolach mają wbudowanego asystenta celowania, by łatwiej się trafiało przy pomocy pada. W Paladins jest on na tyle pomocny, że czyni on niektóre postacie zbyt dobrymi. Chodzi o takie, których strzał z broni nie musi dolatywać do wroga, tylko trafia go od razu. Rozwiązania na to na razie nie ma, ale twórcy nad tym myślą.

      Na zakończenie podam wam małą ciekawostkę związaną z matchmaking'iem. Twórcy mieli dwie opcje stworzenia kolejek meczowych: mecze szybko się wyszukują, ale gracze nie są na aż tak równym poziomie lub na odwrót. Wybrali opcję pierwszą, przez co rzadko kiedy na wyszukanie meczu czekamy dłużej niż pół minuty, ale za to w przeciwnej drużynie mogą trafić się ludzie z o wiele większą rangą. Nie oznacza to jednak, że wybiera graczy zupełnie losowo, a trafienie do meczy z takimi graczami wcale nie oznacza od razu przegranej. 😉

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl
    • Spotkanie AoC #21 - Ostatnie spotkanie starego zespołu

      Już za chwilę poznamy wyniki głosowania na nowych członków AoC, ale zanim to nastąpi, dowiedzmy się o czym rozmawiali na ostatnim spotkaniu byli już przedstawiciele społeczności Paladins. Głównym tematem były poprawy w wielkich zmianach w balansie, jakie wprowadziła ostatnia aktualizacja. Rzeczy, które mogą pojawić się w grze w najbliższej przyszłości to:

      • nerf Maeve

      • nerf Kogi - karta Trigger Happy

      • nerf Zhin'a - karty legendarne Smolder (zmniejszone leczenie) i Guillotine (usunięcie odporności na obrażenia podczas ult'owania)

      • nerf Terminus'a - karta Abomination

      • nerf Skye - twórcy cieszą się, że Skye znowu jest często wybierana, ale przydałoby się jednak lekko ją znerfić, a mianowicie jej karty związane z kartą legendarną Smoke and Dagger (mniejsze leczenie)

      • buff Sha Lin'a

      • buff Ash - wraca stara ilość zadawanych obrażeń, czyli 400

      • Inara - wraca stara ilość zadawanych obrażeń, zmiana ta nie powinna trafić w ogóle do gry i dostała się tam przez przypadek

      • starsi gracze mają o wiele więcej monet niż ci nowi i nie mają na co ich wydać, więc pojawił się pomysł wprowadzenia do gry tytułów w cenie miliona monet

      Już niedługo zebranie członków AoC w nowym składzie, lecz to, czy dowiemy się o czym była na nim mowa zależy od tego, czy do składu znów dostanie się Jay Flare, który za każdym razem dzielił się z graczami nowymi wiadomościami. Głosowanie już się zakończyło, więc jedyne co pozostaje to trzymać za niego kciuki i czekać na wyniki. 😄

      posted in Dyskusja ogólna
      przemdyl